Wednesday, January 16, 2013

mesti menjadi sampai skarang ?

hai blog .....
hari ni hari yang paling boring.....tau x smlm... aku kene di cakap mcm2 ...ntah la....ngis aku sampe aku tido.... xsedar bile aku ttido...idup manusia ni kejap kat atas kejap kat bawah ..... kwn aku dah jadi mcm aku dulu... kol kejut bagun... sembang gayut lama2.... gelak2.......... skarang aku jd mcm dy dulu.... dy slalu kuar p mkn sane sni ...tgk wayang itu ini....aku palk dok diam je le...nak wat pe kan..huhu... rindu sgt moment mcm tu.... tp aku xnak la hubungan yang x suci... buat benda bukan yang haram ... biala suci sampe la kawin.... baru best...xpe la... bialah aku berehat dari sygkan lelaki ... dah syg pun kata x syg.. so skang aku malas nak syg mana2 laki.. bia lah dulu hati ni trubat dengn cara mcm ni walaupun perit... aku x nak cr pengganti ...nanti ada yang kata aku cume couple dengan dy untk ilangkan kesunyian.. bialah... aku pun dah malas... aku pun x taw sapa lah yang akan bukak ati aku balik....midup aku ni.., putus bukan sbb curang tapi dengan xlarat dengn pangai yang org suh berubah tp jd lagi terok...aku pun slh jugak.... lau aku x mule buat benda bukan2....mesti dy xkan buat jugk benda bukan2 ...lau aku strait skit ..mesti menjadi sampe skang...

No comments:

Post a Comment