Wednesday, January 16, 2013

MakAn HaTI

wahai blog yang comel...

curangkah aku sebelum ni?

takat mana syg aku pada dia sampai dy sanggup kata aku curang pada dia..?

perlukah aku menyayangi dia lagi setelah apa yang di katakan pada aku..?

dia pernah janji yang dia takkan marahkan aku kecuali sampai satu tahap aku curang...

tapi ape yang dah jadi sekarang ni...?

di marah aku tiap tempat...

patut kah aku layan baik lagi toknya.? tapi mcm ni juga pemikiran dia pada aku..

kenapa baru sekarang dia nak ckp mcm2... napa dulu dia tak terbitkan rasa sayang dia suapaya bagi lagi suci...

sekarang kalau aku btol2 berlaku curang... kenapa dy nak bising..?

pada aku curang atau x same je... kene marah jugak...

mana bezanya...

hanya ALLAH yang mengetahui mcam mana aku rasa.. betapa peritnya dia lakukan pd aku... bialah Allah yang beri petunjuk pada dia.. amin..

>>>hatimasihsayangtapiakalkatajanganbiakanhatimenguasaikeranaiakanberikitamakanhati.<<<

No comments:

Post a Comment