Monday, February 14, 2011

jiwa tenang bila kita tenang ingat Dia


hari ni hari yang paling sunyi aku rasa untuk laluinya.
erm..x taw la sbb pe..
tp dengan berbekalkan iman yang selalu dikumpul setiap masa,.
akhirnya aku dapat laluinya dengan reda Allah
aku memerlukan ketenangan untuk mencari semngat yang ilang.
salah satu faktor ilangnya semangat apabila berjauhan daripada keluarga.
keluarga akulah yang sentiasa menaikkan semangat aku bila aku lemah.
walaupun dorang tak taw yang aku dalam situasi lemah tp aku cube buat kuat di hadapan mereka.

satu aku nak ingatkan pada sume orang
dengan adanya iman .
kita akan tenang walau apa pun dugaan yang berlaku.
ingatlah yang ALLAH sentiasa bersama kita.
lagi banyak kita ingat Dia ,lagi banyak Dia ingat kita.
I.Allah...
moge hidup anda di rahmati. :)

No comments:

Post a Comment