Monday, February 14, 2011

aku betol betol rindukan dia tp dy ego sangat.
adoi..
aku taw la tuh salah aku...
erm...tapi agak2 la nak hukum aku, hukum skit skit da la.
sengsara ati aku taw x..
erm..
kekadang aku rasa aku ni terok sangat sampai boleh wat orang sakit ati.adoi..
erm..tapi aku x sengaja.
kalo nak di ikutkan byak benda dia buat aku sakit ati.tp aku diamkan je sbb aku maleh nak bertekak ngn dia.
so diam aje la..senang ,...abih cite..
lau nak bagi aku cool, aku p dok sorang sorang,nangis sorang sorang.ble da cool aku masuk la bilik balik..
hehe
erm..
tuh la aku...
pastu biasa la balik..layan la dia balik.
aku harap bile hubungan ni jadi ke tahap yang lebih serius, dy x buat aku nangis sorang sorang da.
aku nak bahagia dengan dia..
aku nak dia happy dengan aku..
aku akan cube jadi yang terbaik tok dia.
i.Allah..
erm..
bile aku susah hati , dy x pnah taw...
cume Dya yang taw..
aku nangis kat Dya.
aku tenang bile nangis depan Dya.
aku rasa kerdil sangat bila di hadapan Dya.
Dya lah tempat aku mengadu dan meluahkan apa yang terbuku di hati..
erm...
hari ni, aku ketepikan ego aku kerana seorang laki yang aku sayang.
aku taw aku salah.
dari semalam kami x contact, marah sungguh dy ngan aku,,
aku taw aku salah.
erm..
hari ni aku mulekan msg ngn dia, tok amik hati dy balik,..
waaaa.jatuh ego akuuuu
erm...
xpenah aku buat macam nih bile ngn ex aku dulu..
dy la orang pertama aku tepikan ego aku...
hish...
erm...sebbek la aku sayang dy..
lau x ...haha..jangan harapla aku nak mulekan dulu..
huuu
erm...
aku harap agar dy hargai aku sebagai seorang wanita dalam hidup dy..
aku hargai dy dengan wujudnya dy dalam hidup aku..
alhamdullah..
hati siapa yang x penah terpike untuk bawa sesuatu hubungan ke jinjang pelamin?
aku terpike agar Dya temukan aku dengan orang yang dapat membimbing aku ke jalan yang benar dan dapat memimpin aku ke syurga.
I.Allah...

No comments:

Post a Comment