Friday, December 14, 2012

kisah hidup

dearest blog...
mention nama ke tak mention nama kew same jek... aku terasa sgt dengan apa yang dah di tulis oleh orang yang pernah aku sayang suatu ketika dulu...dy buat aku lagi hilang hormat dengan dy...aku dah xboleh nak hormat dy dah kalau mcm ni gayanya...selama 2 tahun aku ikut sahaja kehendak dy, tuka num fon aku buat,deaktive fb aku buat,xboleh on fb sentiasa aku buat,pegi mana2 kene bgtau..ape lagi ?byk  sgt dah.... aku dah xlarat nak hadapi semua ni...lepas satu ,satu... :(kenapa jadi mcm ni...?aku dah bg byk sgt peluang pada dy dan juga pada diri aku tok terima dy balik... tapi aku xdpt nak teruskan...skarang ni dy burukkan aku kat fb... sonok tgk org like fb dy byk2...mcm mane aku nak teruskan...?dy nak orang idup dengan dy mcm ex dy idup dengan dy.... sume kene ikut kehendak dy..abis aku..?kalau skarang dah mcm ni.... akan dtg entah2... dy nak jadi mcm cite 'bukan bidadari- tv3' ...intip kemana aku pergi... itu mmg dah dasar x percaya... mcm tuh ke nak buat pasangan hidup...?Ya Allah.. aku tak dah buat dosa dengan tipu diri sendir dan tipu diri dia... aku dah tak bersedia untuk terima sape pun dalam hidup aku buat masa sekarang... :'(


No comments:

Post a Comment